субота, 28 квітня 2018 р.

Марія Рудак. Вірші: Сторінки життя, Різні долі, Віхола

Марія РУДАК 

Народилась 10 січня 1953 року. Житомирянка. Має підготовлену до друку збірку ліричних поезій.


Сторінки життя

Життя гортає сторінки в минуле,
Відкривши лист в майбутню бистрину.
Своїм крилом дзвінка весна війнула
Збудивши вічність від п'янкого сну.

Проснеться ліс розбурхлими бруньками,
Запахне медом гілля на вербі,
Розквітне диво лісових галявин
До сонця звівши очі голубі.

Ставки-люстерка стануть повноводі,
В них чепуряться хмари весняні.
Відчуй в собі пробудження природи
Й тепло кохання подаруй мені.


Різні долі

До твого серця хочу докричатись,
Достукатись, пробитись крізь стіну.
Ти, мов метелик, легкий на початок,
Я, мов руїна, привид з твого сну.

Одна дорога, лише різні долі.
Любов одна. Ти - радість, я - жалі.
Щаслива мить гуляє десь на волі,
Мені ж дістались спогади сумні.

До твого серця, звісно, не пробитись.
Моє горить і тане, мов свіча,
Не раз, не два мені ти будеш снитись.
Мені тебе - до сліз не вистача.


Віхола

Завітала віхола у вечірній сад
Де недавно золотом сипав листопад.
Сніг стежки завіює, заміта сліди,
Не лякайся віхоли, милий мій, прийди.

Під вікном на яблуні всілись снігурі,
Затягнула віхола соло в димарі,
І зустрілись погляди - радість, аж бринить.
Нам обом так весело! Зупинися мить!


Марія Рудак. Вірші: Сторінки життя, Різні долі, Віхола / Перевесло : поезія, проза, ґрафіка : літературно-поетичний альманах / Житомирський обласний елітарний літературний клуб "Перевесло" імені Олени Теліги ; упоряд.: Руссу Г.В., Левченко О.Ґ., Васьковська Н.В., передм.: Васильчук С.К., післям.: Левченко О.Ґ. - Житомир : видання ґазети "Віче", 2003. - 96 с. - С. 75. - (Бібліотека обласного громадсько-політичного часопису "Віче" ; вип. 1)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...