четвер, 24 травня 2018 р.

Ольга Василюк. Вірші: Я шукаю тебе, Осінь

Ольга ВАСИЛЮК
Народилася у Житомирі 1984 року. Нині навчається у загальноосвітній школі #24. Брала участь у Всеукраїнських олімпіадах та поетичних конкурсах. Захоплюється малюванням.


Я ШУКАЮ ТЕБЕ...

Я шукаю тебе, шоб згубити
У холоднім, зимовому дні.
Сині очі сльозами залиті
І вуста мої досі німі.

Так, я знаю, твій слід обірвався,
І любов твоя скоро мине.
Ти добився, чого добивався -
Моє серце тепер крижане.

Мої очі шукають кохання,
Та умить залилися слізьми.
Я мовчала тоді, на прощання,
І вуста мої досі німі.

Ти долоньми долонь не торкайся -
Дотик твій не зігріє мене.
Ти добився, чого добивався -
Моє серце тепер крижане.


ОСІНЬ

В синім небі далеко хмаринки пливли
І звисока на землю дивились.
А над хмарами сірі лелеки неслись -
І так швидко, бо ми розлучились.

Сірий помах крила завмирає в очах,
Ті лелеки неначе наснились.
А кохання твоє Відлітає, як птах,
Відлітає, бо ми розлучились.

Опадають листки і так холодно нам,
І дерева вже інеєм вкрились.
А над річкою десь причаївся туман,
І так тихо, бо ми розлучились.

Щось говорить струмок, і вже снігу нема,
Дві голубки під сонцем зігрілись.
За вікном тепло так, а у серці зима,
І так буде, бо ми розлучились.




Ольга Василюк. Вірші: Я шукаю тебе, Осінь / Зустріч '99 : [альманах] вірші, оповідання, новели, малюнки / Уклад.: П.В. Білоус, М.М. Жайворон. - Житомир : видання газети "Житомир", 1999. - 76 с. - С. 11-12.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...