четвер, 3 травня 2018 р.

Стронґовський. Вірші: Матеномія, Ich tiosaur, Вірш без назви №10, Вірш без назви №16, Вірш без назви №29

СТРОНҐОВСЬКИЙ

Народився 25 травня 1982 року. Вчився у гуманітарній гімназії №23, Житомирському інституті підприємництва та сучасних технолоґій. Є заступником голови Житомирської обласної молодіжної творчої орґанізації "Мистецька ґільдія "Неабищо"". Друкувався у альманахах "Провінція", колективних збірках "Неабищо", "Останнїй zошит постфутуриzму". Працював у обласній ґазеті "Вільне слово". Нині є керівником інтернет-проектів студії "Onidesign".


Матеномія

місяць це
чотири тижні
двадцять вісім днів
672 години
40220 хвилин
2419200 секунд
і тільки одна планета


Ich tiosaur

я - викладений стерильними кахлями
на цементі підмащеного світу
всотую воскові стільники матері
гілля вітру
я - потрісканий рибною лускою
відчуваю коріннєвий потяг до води
я вартісний я багато стою
в душі відлуння лину лине ми
нулі не ми
я - сонця останній шпигун
в пошуках чого б осві(я?)тити
знаходжу жменьку загублених рун
складаю їх в наші титри
я - оспіваний раніше і потім
вкарбований плиткою в платівку комет
рівняю кулезбитий бітум плоттю
до ріжних пропозицій і оферт

на тлі мене виглядає ребром Єви
питання знак навіщо я тут є
і янголи в своїх первинноперах
відразу виклали горішнє "фе"

ну і біс із ними
най казяться
боятися визнати мене родичем
дерево знань
гілковолапиться
я своєї душі став погоничем


Вірш без назви №10

1
малюю українку на білому
китаянку на жовтому
себе  -  на чорному
і замащую білим
бо я не негр
а самотність є
2
треба пошкрябати папір інших
який колір
під ними заховано?
3
на білому папері прошкрябані очі
в очах  - 
веселка


Вірш без назви №16

гратися можна по-різному
зі смертю  -  найнебезпечніше.
з коханням  -  найтяжче.
з долею  -  найдивніше.
смерть кохання і доля
то є ти.
спробуй погратися з собою.


Вірш без назви №29

це було дивно
нестримно
безтямно.
це було швидко
рівно
невгасно.
це було класно.
частіше б міняти батарейки в ліхтарику.


Стронґовський. Вірші: Матеномія, Ich tiosaur, Вірш без назви №10, Вірш без назви №16, Вірш без назви №29 / Перевесло : поезія, проза, ґрафіка : літературно-поетичний альманах / Житомирський обласний елітарний літературний клуб "Перевесло" імені Олени Теліги ; упоряд.: Руссу Г.В., Левченко О.Ґ., Васьковська Н.В., передм.: Васильчук С.К., післям.: Левченко О.Ґ. - Житомир : видання ґазети "Віче", 2003. - 96 с. - С. 81. - (Бібліотека обласного громадсько-політичного часопису "Віче" ; вип. 1)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...