субота, 23 червня 2018 р.

Марія Козлова. Вірші: "Ти вже не мій...", "Я вогонь, а не холодний вітер...", "Мої фарби - лише кров і сльози...", "Ховаються від ніжності, від снів..."

Марія КОЗЛОВА

Народилася 1981 року в м. Житомирі. Закінчила Житомирську СШ №26. Має музичну освіту. Навчається на ІІІ курсі Житомирського інженерно-технологічного інституту на факультеті економіки та менеджменту. Захоплюється малюванням, музикою, англійською мовою. Друкувалась у періодиці та у поетичній збірці молодих поетів "Первоцвіт". 


* * *

Ти вже не мій.
Ти мій колишній.
Сонце - мій свідок.
Сніг, той, що випав,
Для мене - торішній.
Пам'ять і серце здала
напрокат.
Я вже не та дівчинка ніжна,
Я вже не та, котру ти кохав.
Зима, на жаль була сніжна-сніжна.
Сніг мене справжню від тебе сховав...


* * *

Я вогонь, а не холодний вітер,
Гострий ніж, а не м'яка пір'їна!
Я малюю з вогняних палітр,
Різко, а не тихо слово рине!

Я покличу радість, сонце в вікна
Привітаю правду - й кривда скисне!
Я - до всього у житті апривітна
(Перчене смачніше, аніж пісне!)

Я не можу плакати, жалітись.
Я не можу скиглити і в'яти.
Я - здорова, сильна. Я навіки
Зможу пута суму розірвати!..


* * *

Мої фарби - лише кров і сльози.
Я не певна, де дно, а де дах.
Мій діагноз - суцільні неврози
Мої ліки - вино і вода.

Загубилась у темряві світла.
Намагалась шукати себе.
Я спалила усе, що розквітло,
І суддею обрала тебе...

Мої друзі -жасмин і суниці.
Вороги - тільки спека і ніч...
Я живу лиш тому, що це сниться.
Я та дзеркало - вдвох - віч-на-віч...


* * *

Ховаються від ніжності, від снів.
Шукають лиш розбіжності без слів...
Пливуть за течією - і тремтять,
Убогістю своєю мерехтять...

Хай падаю - я знову постаю!
Я переможу, душу відстою...
...Таврую їх - і їм прощаю знов.
Це - іспит, тест, це - проба на любов...


Марія Козлова. Вірші: "Ти вже не мій...", "Я вогонь, а не холодний вітер...", "Мої фарби - лише кров і сльози...", "Ховаються від ніжності, від снів..." / Зустріч 2000-2001 : [літературно-мистецький альманах Житомирщини] вірші, зорова поезія, оповідання, новели, драматургія, переклади, графіка, екслібриси / Уклад.: Білоус П.В., Левченко О.Г. ; Післям.: Левченко О.Г. - Житомир : [б. в.], 2002. - 60 с. - [Управління у справах сім'ї та молоді Житомирської обласної державної адміністації ; Житомирська обласна організація Спілки творчої молоді України "Liga ArtiS"].

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...