пʼятниця, 13 липня 2018 р.

Любов Шахрай. Вірші: "На кого я перетворилась цього разу?..", "Про те мене ніколи не питай...", "А в грізному кольорі чорної хмари..."

Любов ШАХРАЙ

Народилася 1975 року в Житомирі. Закінчила загальну та художню школи, займалась самоосвітою. Малює (переважно - пастеллю). Улюблена поетеса - Леся Українка.


* * *

На кого я перетворилась цього разу?
На розум, де примхливий вітер
Сміття здіймає в верховіття,
На кригу, що ламається під кінчиками пальців.
Змійливо всі слова з печери підсвідомого,
Улесливо, нечутно торкаються свідомості.
Руйнацію закінчено усього неприродного,
До переконання в кінцевій вагомості!
Яскравий дотик кришталевий
До мого серця.
І ще одна краплина крові з'явилася у Всесвіт.
І ще одна краплина крові у мене є.


* * *

Про те мене ніколи не питай,
Чи ми належимо до цього світу.
З узбіччя відчаю
Я не помічаю
Нічого людського.
Така гонорова,
Зовсім не людська.
Мені ж бо встигнути, застигнути,
Й під поглядом чужих очей
Безсилість така,
Зовсім не людська.
Три перші кроки зими
Біло-іскристі, небо-рожеві,
Щасливі. Сонячний ранок неперевершений.


* * *

А в грізному кольорі чорної хмари
Ввижаються сльози, що їх я жадаю.
Та ні. Я не плачу. Це хмара ридає.
Байдужу й порожню, мене наповнює.
Отим каяттям, перетвореним в камінь,
(Та камінь не має сльози,
Бо камінь немає й полум'я)
Й життям, де лиш хмара осіння
у липкому павутинні,
Життям, де лиш сум невимовний
з глибоким товстим корінням.


Любов Шахрай. Вірші: "На кого я перетворилась цього разу?..", "Про те мене ніколи не питай...", "А в грізному кольорі чорної хмари..." / Зустріч 2000-2001 : [літературно-мистецький альманах Житомирщини] вірші, зорова поезія, оповідання, новели, драматургія, переклади, графіка, екслібриси / Уклад.: Білоус П.В., Левченко О.Г. ; Післям.: Левченко О.Г. - Житомир : [б. в.], 2002. - 60 с. - [Управління у справах сім'ї та молоді Житомирської обласної державної адміністації ; Житомирська обласна організація Спілки творчої молоді України "Liga ArtiS"].

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...