пʼятниця, 20 липня 2018 р.

Микола Бобровницький. Вірші: "Кохання і вино...", "Мамо, Ваші роки пролітають!..", "Може, сніг упаде завтра зрання..."

Микола БОБРОВНИЦЬКИЙ 

1986 року народження, член клубу “Юність Полісся” Житомирського Центру творчості дітей та молоді.

***
Кохання і вино
Холодне серце гріють.
В бокалі видно дно,
Слова думок німіють.
Забути, пам’ятать?..
Весною листя в’яне,
А влітку сипле сніг
В думках моїх, кохана.
Але, мабуть, не варт...
Твій погляд не зі мною:
Вогонь льодових варт
Пече мене до болю.
І кожне почуття,
І разом ми з тобою
У пам’яті життя –
Залишимось любов’ю.

***
Мамо, Ваші роки пролітають!..
Мамо, Ваші роки пропливуть...
Але я єдине, нене, знаю –
Вік твоєї вроди не забуть.

Хай там як з здоров’ячком не склалось,
Ваші руки завжди золоті!
Знаю я: надходить швидко старість.
Ви ж для мене вічно молоді!

За тепло, за ласку, перше слово
Щиро вдячний Вам, допоки жить.
Ваша добра материнська мова,
Мов струмок з-під каменя, бринить.

***
Може, сніг упаде завтра зрання...
Сум з душі відійде на світанні...
Спогад голову п’яну морочить,
Та зозуля долю пророчить.
Як все легко: мрії здійснились –
Я кохав, моє серце розбилось.
І порою згадаю цілунок...
Той... найперший,
солодкий, мов трунок.
Сил налив він у зморене тіло,
Що від щастя співало і мліло.
Збожеволів від радості мозок...
...Якось мовила ти: “Я не можу...”
Потім – холод стояв на світанні...
І закінчилось перше кохання.



Микола Бобровницький. "Кохання і вино...", "Мамо, Ваші роки пролітають!..", "Може, сніг упаде завтра зрання..." : вірші / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.3-4.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...