субота, 4 серпня 2018 р.

Тетяна Кобернюк. Вірші: "Не дай мені, доле...", "На Івана Купала...", "Я летіла до тебе лелекою..."

Тетяна КОБЕРНЮК

Народилася 31 січня 1985 року в місті Бердичеві. Навчається на ІІІ курсі музичного відділення Бердичівського педаґоґічного училища.


***
Не дай мені, доле,
Спіткнутись в дорозі,
Упасти додолу
В чужій стороні,
..Не дай мені, доле,
Померти в тривозі
За рідну хатину
На рідній землі.
Хай в небі курличуть
Журавлики милі,
А я чую пісню,
І серце болить.
Не дай мені, доле,
Зламать свої крила,
Упасти додолу
І пісню згубить.

Не дай мені, доле,
Колючії квіти
І терни під ноги,
Йдучи до зорі,
Не дай  мені, доле,
До смерті прожити,
Шукати пороги
Й знайти лиш чужі,
Хай пісня з дитинства,
Мов колискова,
Мене проводжає
У інші світи,
А ти, моя доле,
Моя світанкова,
У небі для блудних
Шляхи освіти.


***
На Івана Купала
Вінки в воду кидала,
Свою долю гадала
На Івана Купала.

Ой, пливи, мій віночок
На блакитний ставочок,
Ой, пливи, май віночок,
Де є мій голубочок.

Скажи, що я чекаю,
Скажи, що я кохаю.
Вінки в воду кидаю,
Я без нього страждаю.

На Івана Купала
Вінки в воду кидала,
Свою долю гадала
На Івана Купала.


***
Я летіла до тебе лелекою
Над пожежами серця й душі,
А любов твоя стала далекою,
Мов осінні торішні дощі.

Я летіла до тебе веснянкою
Через зиму холодних ночей,
А любов ти зробив обіцянкою
Поряд тисячі інших речей.

Я летіла до тебе і плакала.
Та невже ще існує любов?
Не летіла я більше, а падала,
Й не жаліла, що ти вже пішов.


Тетяна Кобернюк. «Не дай мені, доле...», «На Івана Купала...», «Я летіла до тебе лелекою...» : вірші / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.35.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...