понеділок, 27 серпня 2018 р.

Вікторія Рудик. Вірші: Рідна моя сторона, Осіннє листя, Осінь

Вікторія РУДИК

1985 року народження. с.Мотовилівка. Студентка І курсу факультету іноземних мов Житомирського державного педаґоґічного університету ім.Івана Франка.


Рідна моя сторона

Рідна моя сторона,
Пахощі мальв у саду.
Ти, Україно, одна,
Я лиш тобою живу.

Ронять сади білий цвіт,
Тихо шумлять осокори,
Ти лиш одна на весь світ
Маєш безмежні простори.

Пахощі літнього сонця
Завжди стоять навкруги.
І заглядають в віконце
Груші достіглі плоди.

Отча моя сторона,
Пахощі мальв у саду.
Ти, Україно, одна,
Я лиш тобою живу.


Осіннє листя

Вже закінчилось літо золоте,
Під шелест листя вийду до одвірка,
Де нам плоди вже осінь віддає,
Лиш на душі так тихо, сумно й гірко.

Стомилось все від літньої жаги,
Затихло і покрилося плющем,
Тепер все смутком віє навкруги,
Лиш квіти пахнуть сонячним дощем.

Птахи уже готові відлетіти,
Услід їм чути тихе: “Не забудь”.
До ніг нам падають замерзлі квіти,
Але нові весною зацвітуть.


Осінь

Кленове листя сиплеться додолу,
І холод квіти раптом полонив.
Пташиний клич підніметься угору,
Залишивши краї річок і нив.

Це осінь тихо стука у віконце,
Неначе старість, смуток наганя.
Уже не так привітно світить сонце,
Мандрує вітер, наче навмання.

І літо бабине ще де-не-де літа,
Нам спогади приносячи з собою.
І залишилась осінь золота,
З’єднавши разом щастя із журбою.


Вікторія Рудик. Рідна моя сторона, Осіннє листя, Осінь : вірші / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.69.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...