вівторок, 11 вересня 2018 р.

Зміст літературно-мистецького альманаху Житомирщини «Зустріч 2002 - 2003»

ЗМІСТ

Оксана БАБИЧ ...3
Лід
Летять роки
Случ

Микола БОБРОВНИЦЬКИЙ ...3
«Кохання і вино...»
«Мамо, Ваші роки пролітають!..»
«Може, сніг упаде завтра зрання...»

Юлія БОРЕЦЬКА ...4
Україно, ти для мене диво!..

Юлія БОРИСОВА ...5
Я рахую ліхтарі
«Я плід модерних сподівань...»

Ольга БОРТНІКОВА ...7
Трьома рядками
Ода яблуневому цвіту
Земле моя
Сила любові (новела)

Леся БУР’ЯН ...9
Ш.М.В. «Воно дихало і бачило...»
Б.Л.В. «Ти знову несеш її сюди...»
М.О. «Її посмішка...»
Б.Т.В. «Зараз воно хворіє...»
Г.Т.В. «Дві сонячні краплинки впали тобі на руку...»
Б.Л.В. «Вона сиділа, притулившись лобом до прозорого льоду...»
«Я рвучко підняла руку...»
Ш.А. « - Коли перестанеш малювати квадратні кола...»
«Вони лежали спокійно, поки не випав сніг...»

Анюта ВАСИЛЮК ...12
«Дивлюсь я в неба голубінь...»

Олена ГИРОЛЬ ...13
«Я чую шелест трав...»
«Чому не хочеш ти мені сказати...»

Яна ГІЧИНОВСЬКА ...13
Диявольський будинок

Наталія ГЛАДКОВА ...16
Чорнобиль

Богдан ГОРОБЧУК ...17
Сутра про Існування нас
Сутра про прагнення
Сутра про беzґлуzдість світу

Віолета ДМИТРІЄВА ...20
«Не намагайтесь, люди...»

Ольга ЖИВЧЕНКО  ...20
Мрія

Тетяна ІВАЩЕНКО ...21
Три дні
«Коли мама з батьком і лікарем...»
«Вночі була гроза...»
«У зручному таксі вона почувала себе безпечно...»
«Дівчина сиділа зі своїм квитком...»
«Збіг, як день, тиждень...»
«Вранці зайшли в кімнату Лариси...»
«Минув рік...»

Вероніка КАВУН ...24
«.........слова [гнили] під стільцями...»
Wait on  [мікропоема]
«Я сліпий...»
«Байдуже стогнуть у спину...»
[ -?!?- ] /цикл/
«Попереписуй усі свої слабкості...»
«Двома пальцями...»
Nео
Тигри

Віталій КЛИМЧУК ...30
Дежавю довжиною в життя
Вікторія і дракон
Я хочу писати страшно
У темряві...
Сумні істоти
Поранення світла
Містечкова феєрія
Зізнання?
Дощ

Тетяна КОБЕРНЮК ...35
«Не дай мені, доле...»
«На Івана Купала...»
«Я летіла до тебе лелекою...»

Ольга КОВАЛИК  ...36
Ода поезії

Алла КОНОПЧУК  ...36
Вірю в майбутнє твоє, Україно!

Тетяна КОРОЛЕНКО  ...38
До самісінької лампочки
Не ідентичні

Інна КОСТРИЦЯ  ...43
Перший погляд
Рідна земля

Тетяна КОСЯК  ...44
Леся і ми

Ольга КОТ ...44
Книга
Вчителька

Богдан КОХАНЕВИЧ  ...45
Стара шабля
«Коли в осіннє золото убрався ліс...»
Лелека

Оксана КРАВЧУК  ...46
«Прийде той день...»
«Бувають миті, коли не знаєш...»

Ірина КРУЧИК  ...47
Милі очі

Людмила КОВАЛЬЧУК  ...47
Прощання з літом


Олег ЛЕВЧЕНКО ...47
«Квіточить свіжий мед...»
«Спокійний погляд мій...»
«Тобі я майбутнє й минуле не зичу...»
«Непорочні зачаття в співпраці із Богом...»
«Мене розривають слова...»

Юрій МАЛИХІН ...49
Коротка зустріч
Вимирає село
Кольори зникають
Скіф

Михайло МАНЬКО ...50
Зимовий ранок
«Я зараз не в змозі нічого сказати...»

Надія МУЗИКА ...50
Осінь
«Бродить осінь у лісі синьому...»

Антоніна НАГОРНА ...51
«Березень струмочками витікає за вікном...»
«Навшпиньки крадеться вечір...»
« - Навіщо людині сонце?...»
«Несла я слово, мов розкриту рану...»
Дивоквітка радості

Мирослава НЕЧИПОРЕНКО ...53
Монолоґ закоханої або ще один переспів світової класики

Ярослава ОМЕЛЬЧУК ...55
Зима 2004
Майбутня осінь мого краю
Зв’язок через віки

Тетяна ПАВЛІНЧУК ...55
Сліди на льоду
Голос із куліс
«То тільки альбіносам - носити альби...»
«Ще тебе відголубить остання з твоїх переваг...»
«Чутливість завмерла ховається в щирість долонь...»
«Відокремленість власну обережно згортаєш у саван...»
«Відпускання вітрів - як зникання розмитих фарб...»
Змій
«Зичить минуще забути, заснути, не знати...»

Каріна ПЕТРУК ...60
Рідна земля

Наталя ПИВОВАР ...60
«Ліс пташиним співом...»

Ганна ПІДЛУЖНА ...61
Чи знаєш ти?

Ольга РЕКЕТЕНЕЦЬ ...61
Втрачена реальність

Вікторія РУДИК ...69
Отча моя сторона
Осіннє листя
Осінь

Юлія Сазонова ...69
Тато ідуть
Мій вічно молодий дідусь

Ольга СЛОБОДЯНЮК ...71
Нора (оповідання)

Світлана СТЕЦЮК ...73
Бовсуни
О Богородице Свята!

СТРОНҐОВСЬКИЙ ...74
Прозопісня №103
Київське
Дім який збудував я
Прозопісня № 108
Мавпи й париж
Сліпо-р-очність
Струм
крабГаям
Вірш без назви №11
Вірш без назви №16
Вірш без назви №39
Шизарабіка
«...рвуться ґудzики нетерпіння...»
?де
блазень
Ми$тецтво (погляд)
Ґенієтворення (посібник)

Мар’яна СУЧОК ...82
Кришталевий дзвіночок
Крила весни
Сон

Ігор Тодоренко ...84
Характерник

Павло УСПЕНСЬКИЙ ...91
Осінні роздуми
Осінь

Аліна ФІКАНЮК ...93
Перші квіти
Світ казок
Колискова

Наталя ХОМЕНКО ...93
Дитинство в Україні

Олена ШКВАРУН ...94
«Вийду у поле...»
Українська пісня

Людмила ЮСЬКОВА ...94
«Навіщо?!.»
«Вдихну...»
«Іди...»
«Хочеш...»
«Чому так хочеться ридати...»

Олена ЮРЧУК ...96
Пастелі

Нана ЯКИМЧУК ...101
О земле!
Весняна краса

Марія ЯРОШ ...101
«Заблукала в лісі...»



Автори висловлюють щиру подяку
за підтримку та сприяння цієму виданню:

Управлінню у справах сім’ї та молоді
обласної державної адміністрації
голова — Раїса Миколаївна ГУЛА;

Житомирському обласному відділенню
Національної Спілки письменників України
голова — Олексій Євменович ОПАНАСЮК;

Житомирській обласній орґанізації
Спілки творчої молоді України
“Ліґа АРТІС”
голова — Олексій Юрійович КОВТУШЕНКО;

Житомирській обласній
молодіжній творчої орґанізації
«Nеабищо»
голова — Олег Ґеорґійович ЛЕВЧЕНКО

ЗУСТРІЧ 2002-2003
літературно-мистецький
альманах Житомирщини
поезії, оповідання, роздуми, ґрафіка

Упорядники Петро БІЛОУС, Олег ЛЕВЧЕНКО

Малюнок на обкладинці
Катерини УСКОВОЇ

www.ravlyk.iatp.org.ua
“Жвавий равлик”
[сайт Мистецької ґільдії “Nеабищо”]
e-пошт – ravlyk@bigmir.net
www.goodz.iatp.org.ua
[сайт Юрка Ґудзя]

Набір, верстка, технічна редакція – Олега Левченка
Дизайн обкладинки та коректура – Іллі Стронґовського

Друк ризоґрафічний
Червень – жовтень 2003 року
Наклад 500 прим.

З-95 Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах
Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В.,
Левченко О.Ґ. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”,
вип.10, 2003. - 106 с.


© Альманах «Зустріч 2002-2003»,  2003 р., бібліотека ЖОО СТМУ «Liga ArtiS»




Зміст / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.102-104.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...