пʼятниця, 7 вересня 2018 р.

Людмила Юськова. Вірші: "Навіщо?!.", "Вдихну...", "Іди...", "Хочеш...", "Чому так хочеться ридати..."

Людмила ЮСЬКОВА

Народилася 11 жовтня 1981 року в с.м.т Нова Борова (Житомирська обл.) У 1999 році закінчила Новоборівську середню школу №2. Нині навчається на III-му курсі факультету “Економічна кібернетика” та працює в редакційно-видавничому відділі Інституту підприємництва та сучасних технологій. 


* * *

Навіщо?!
За що ця тиша?!
Вигоріла пустка.
Не поспішай
Пережити
Майбутні страждання.
Навіщо?!
Повторювати те,
Що вже пережив
У минулих життях.
Повторюю.
Роз’ятрюю.
Страшно.
Жити страшно.
Завжди.
Коло.
Нескінченність
Нанизана одна на одну.
І тиша.
Ціле небо загостреної тиші.
І крик.
Доповнення картини.
Мистецтво фотошопу.


* * *

Вдихну.
Спалю свої легені
несправжнім киснем

видертого серця.
Відмова.
Короткі гудки.
Зайнято.
А може...
Абонент відсутній
тимчасово.
Тимчасовий біль
розбитого кришталю.
Дзвони.
Короткі удари.
Чи може...
Пульс.
Та ти не почуєш.
Ти поклав слухавку.
Усмішка,
Яка розбила вуста
Твої.
І згладила легені
Мої.
Але все ж...
Вдихну.


* * *

Іди.
Дай мені час
зашити
Розірвані тобою почуття.
Відсутність
твого Я
Дасть сил,
щоб не спалити
два моїх зламаних крила.
Біжи.
Бо я не повернуся.
Вже завтра
Вчора
чи сьогодні
Я не зітру
збезчещені слова.
Я лише з сумом
подивлюся
На
Зроблені з ґазетного
паперу,
залишені тобою
відчуття.


* * *

Хочеш
Посмакувати мою
Ненависть?
Не вагайся
Втягни в свої легені
Мікроскопічні уламки
Моєї байдужості.
Поріжешся,
Не розуміючи ризику.
Хочеш
Частину моєї душі
у вигляді ненависті?
Рятуйся.
Знайди анґела,
Який вбереже
Тебе
Від мене.
Хочеш,
Ним стану я?
І тоді
Байдужість втопить
Тебе
У ненависті до мене.
Як жаль...

* * *

Чому так хочеться ридати,
Кидати камінь в синю глиб,
До неба руки простягати,
На нім лишати нігтів слід?

А небо гірко розсміється
Вустами блискавок сліпих,
Дощем до тіла доторкнеться,
Втішаючи з висот своїх.

Я не за втіхою звертаюсь.
Я не жалю шукаю. Ні!
З безумством часу посміхаюсь,
Рахую плин безжальних днів.

Ридання застрягає в горлі –
То вже не сльози, то вже сміх.
Струни душі, віднині голі,
Шепочуть тихо: “Ти не встиг!”


Людмила Юськова. "Навіщо?!.", "Вдихну...", "Іди...", "Хочеш...", "Чому так хочеться ридати..." : вірші / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.94-95.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...