пʼятниця, 11 жовтня 2019 р.

Тетяна Цалковська. Вірш із часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #12 (2009)

Тетяна ЦАЛКОВСЬКА

***
Крізь чорне небо, мов крізь сито,
Стікає темінь до землі.
Безмежне небо так відкрито
Дарує блиск кришталь-зорі.

Спрямую погляд в даль глибоку
Й питання тихо прошепчу:
«Чи віднайду свою дорогу
В житті цім я?» Стою... Мовчу…

А скільки ще є на землі
Речей незвіданих, незнаних.
Чому життя бринить еросі,
Але в сльозах — печаль коханих?

Що нас примушує любить?
Що нас примушує кохати?
Цього не можемо змінить:
Ми завжди будем відчувати.

В той день, коли зоря життя
В когось спалахує нежданно,
Чиєсь — іде у небуття,
Раптово й зовсім безпідставно...

Та я щаслива, що живу,
Що все — сьогодні, все — для мене,
Що я сумую і люблю,
Нічого більш мені не треба.


Тетяна Цалковська. Вірші / Філео+Логос (Люблю+Слово): Літературний часопис філологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2009 - #12. - 92 с. - С.60.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...