субота, 11 січня 2020 р.

Влад Ост. Вірші з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #15 (2010)

Влад ОСТ

БОГИНЯ З СУМКОЮ
Кінець дозвільних днів. Тролейбус. Вечір.
Поміж людей гарненький юний лик,
Похнюплені вагою сумки плечі.
Я співчуттям до дівчини проник.

Зупинка. «Вам допомогти?» — питаю.
Секундна пауза. Сумяття мить.
Та сумка не важка… Та я не знаю…»
Від голосу у серці щось щимить…

Беру за вуха непідйомну сумку
І ставлю її важко на асфальт.
Не можу відігнати муху-думку:
«Докіль звучатиме цей дивний альт?»

«Спасибі! Далі я сама вже якось…»
«Вам через перехід? Нам по путі.»
Петляю тротуарами у слякоть
З вагою у руках, як у житті.

«Ми вже прийшли. Спасибі!» Я: «Щасливо!»
І розвертаюсь стрімко та іду.
Лише щемить питанням: «Що за диво?
Навіщо благородство на біду?»

Я знаю: ми, чоловіки, як діти,
За сяйвом попливемо за моря.
Несучи сумку, здатен я радіти
Ілюзії: красуня ця — моя.
14 жовтня 2010 р.

СОНЯХИ ВНОЧІ
Моя душа до тебе потяглася,
Як соняхи до сонця подались,
Зайнятися тобою спромоглася:
Так соняшники сонцем налились.

Ось тільки чи вони кричати хочуть,
Коли вночі світило не горить?
Чи може в темряві вони шепочуть
Від жаху, що усе кругом мовчить?

А може, морок їм залазить в душу,
Коли в чеканні дивляться на схід?
…Можливо, тільки я страждати мушу,
Чекаючи дарма на твій прихід…
Жовтень 2010 року


Влад Ост. Вірші
Філео+Логос (Люблю+Слово): Літературний часопис філологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2010 - #15. - 156 с. - С.37.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...