четвер, 9 січня 2020 р.

Ірина Демиденко. Вірші з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #15 (2010)

Ірина ДЕМИДЕНКО

МОВЧАЗНА РОЗМОВА
Поговори зі мною мовчки,
Розповідаючи німі історії,
То голосніше, то тихіше,
Поговори зі мною мовчки.

Розкажи, як проходить життя
У турботах, роботі, любові,
Покажи, як іде в забуття
Брехлива правда з шматочками крові.

Поговори зі мною мовчки,
Щоб світ увесь почув, як плачу
Без сліз. Як стомлені дзвіночки
Ховають очі. Що це значить?

Відповідай тихіше, бо розбудиш серце.
Чому кричиш? Я слухаю очима,
Не можу бачити і чути все це,
І не лише моє життя цьому причина.

ГРА СЛІВ
Шукаю порятунку у словах,
Не розумію, що для щастя треба?
Блукаю поглядами у думках,
Торкаюсь спогадами неба.
Шукаю істину в роках,
Які спішать, як Попелюшка
Цілую вічність і в думках,
Я повна сліз чиясь подружка.
Ні, ми не друзі і не вороги,
Ми просто люди і простолюдини,
Ми генії в безглуздій павутинні
Які без насолоди і снаги
Шукають щастя у похмурій днині.
Ми постаті в історії без дат,
Філософи тридцятого століття,
Де кожен ворог, твого друга брат,
Де винайдено форму довголіття.

***
Я шукала сліз у океані сміху.
Тихо там, лиш плаче тінь.
Хмара у повітрі загубила втіху,
Сонце у тумані убиває лінь.

Поцілую вітер палко і нестямно,
Знову хвилі з ревнощів огорнуть мене.
В плутанині образів тільки сумно й темно,
У гостях у прірви швидко все мине.

Загубила посмішку в хмарах, на світанні
Потонула в спогадах вже забутих снів,
Я шукаю істину, але не в коханні
В голосі минулих, вже прожитих днів.

Ось сльоза холодна на щоці горить,
Навіть не чекала, що мені це вдасться.
Падаю від втоми, але буду жить,
Бо я просто сильна, й сильно вірю в щастя!



Ірина Демиденко. Вірші
Філео+Логос (Люблю+Слово): Літературний часопис філологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2010 - #15. - 156 с. - С.33-34.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...