четвер, 15 березня 2018 р.

Ольга Василюк. Вірші: Троянда, Я шукаю тебе

Ольга ВАСИЛЮК 

Народилася 24 вересня 1984 року у Житомирі. Закінчила ЗОШ №24. Має публікації у періодиці. Надрукована у літературно-мистецькому альманасі Житомирщини "Зустріч'99". Нині першокурсниця Житомирського державного технолоґічного універстиету.


Троянда

Троянда упала... В прозорій воді
Вона нагадала розлуку.
Коли ти зривав цю троянду мені,
Шипи обпекли тобі руку.

І кров потекла, потемніли сліди,
Троянда упала додолу.
Та тільки від квітки тієї шипи
Не руку, а серце вкололи.

А ти посміхнувся, сказав: "Це мине".
Мине, як минає кохання.
Я все розуміла, не знала лиш те,
Що бачу тебе я востаннє.

Троянда упала... В прозорій воді
Я гілку тобі залишила.
Коли ти зривав цю троянду мені,
То я вже тебе не любила...


Я шукаю тебе

Я шукаю тебе, щоб згубити
У холоднім, зимовім дні.
Сині очі сльозами залиті
І вуста мої досі німі.

Так, я знаю, твій слід обірвався,
І любов твоя скоро мине.
Ти добився, чого добивався  -
Моє серце тепер крижане.

Мої очі шукають кохання,
Та умить залилися слізьми.
Я мовчала тоді, на прощання,
І вуста мої досі німі.

Ти долоньми долонь не торкайся  -
Дотик твій не зігріє мене.
Ти добився, чого добивався  -
Моє серце тепер крижане.


Ольга Василюк. Вірші: Троянда, Я шукаю тебе / Перевесло : поезія, проза, ґрафіка : літературно-поетичний альманах / Житомирський обласний елітарний літературний клуб "Перевесло" імені Олени Теліги ; упоряд.: Руссу Г.В., Левченко О.Ґ., Васьковська Н.В., передм.: Васильчук С.К., післям.: Левченко О.Ґ. - Житомир : видання газети "Віче", 2003. - 96 с. - С. 24. - (Бібліотека обласного громадсько-політичного часопису "Віче" ; вип. 1)




Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...