пʼятниця, 16 березня 2018 р.

Тетяна Василюк. Вірші: Колискова, Струна

Тетяна ВАСИЛЮК

Народилася 17 серпня 1982 року в Житомирі. Випускниця ЗОШ №24. У травні 1999 року стала переможцем ІІ Всеукраїнського літературно-мистецького фестивалю "Собори наших душ". Студентка четвертого курсу Житомирського державного аґроеколоґічного університету. Надрукована у літературно-мистецькому альманасі Житомирщини "Зустріч'99", альманасі "Провінція" (2002 р., м.Житомир).


Колискова

Темна ніч упала на коліна,
Пишуть зорі в небесах листи,
Вдарить вітер в очі та не сильно...
Надобраніч, мій коханий! Спи!

Хай тобі насниться твоя ніжна,
До якої завтра мусиш йти,
А моя любов, любов невтішна...
Надобраніч, мій коханий! Спи!

Обійми руками темний простір,
Тишу у долонях обійми.
Хай тобі насниться її посміх...
Надобраніч, мій коханий! Спи!

Важко сльози у очах тримати,
Як тебе, кохайний, обійти?
Як тебе, кохайний, обминути?..
Надобраніч, мій коханий! Спи!

Темна ніч упала на коліна,
Срібний місяць, в очі зазирни...
Бачиш?! Там малесенькі сльозини?!
Але спи спокійно, любий, спи!


Струна
(Сергію К.)

Я викреслюю твоє ім'я
Із книги всесвіту, назавжди!
Ти не людина, ти - струна,
Що розірвалась не співавши!

А як же мріяв ти співать,
Щоб чули голос твій в сонетах-
Со-нет?.. Ні!.. Так не можна їх назвать:
Прості, глухі слова з чернеток...

Я не врятую суть твою,
Тобі простити не посмію,
Бо під розірвану струну
Співать, на щастя, я не вмію!


Тетяна Василюк. Вірші: Колискова, Струна / Перевесло : поезія, проза, ґрафіка : літературно-поетичний альманах / Житомирський обласний елітарний літературний клуб "Перевесло" імені Олени Теліги ; упоряд.: Руссу Г.В., Левченко О.Ґ., Васьковська Н.В., передм.: Васильчук С.К., післям.: Левченко О.Ґ. - Житомир : видання газети "Віче", 2003. - 96 с. - С. 25. - (Бібліотека обласного громадсько-політичного часопису "Віче" ; вип. 1)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...