середа, 25 липня 2018 р.

Анюта Василюк. Вірш: "Дивлюсь я в неба голубінь..."

Анюта ВАСИЛЮК

1986 року народження, учениця 9-го класу Липненської ЗОШ.

***
Дивлюсь я в неба голубінь,
На вітром заколисані ліси.
Куди б то зором ти не кинь –
І погляд від краси не одвести.
Це все мене з дитинства огорта,
Усе це зву я просто – Батьківщина,
Для мене ти єдина, ти – свята,
Навіки в серці ти моєму, Україно!


Анюта Василюк. "Дивлюсь я в неба голубінь..." : вірш / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.12.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...