четвер, 26 липня 2018 р.

Олена Гироль. Вірші: "Я чую шелест трав...", "Чому не хочеш ти мені сказати..."

Олена ГИРОЛЬ

Народилась 6 жовтня 1986 року в с.Норинськ Овруцького району. Учениця 10 класу Норинської ЗОШ. Має публікації у періодиці.

***
Я чую шелест трав,
Спів солов’я,
Де на траві шовковій
Росте ота троянда.
Що разом ми садили,
Що разом поливали,
Де босоніж ходили,
Де ти сказав: “Кохаю”,
Де я сказала: “Милий”.
Ось там росте троянда,
Де ми і розлучились.
Тепер я поливаю
Сама оту троянду,
В яку роса спадає,
Немов сльоза кохання.

***
Чому не хочеш ти мені сказати
Оті слова завітні і жадані?
Чи довго буду я іще чекати
Того признання у твоїм коханні.
Скажи мені, хоч слово – зрозумію
І знати буду, що мені робити.
І чи плекать у серці ще надію,
Чи вже без тебе треба звикнуть жити.


Олена Гироль. "Я чую шелест трав...", "Чому не хочеш ти мені сказати..." : вірш / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.13.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...