четвер, 30 серпня 2018 р.

Світлана Стецюк. Вірші: Бовсуни, О Богородице Свята!

Світлана СТЕЦЮК

1989 року народження, учениця 8 класу Бовсунівської ЗОШ Лугинського району. 


Бовсуни

Родилася я тут, живу і буду жити,
Не кину я ніколи рідні ці місця.
Для мене – все священне і велике:
Ліси, поля, річки та і людське життя.
Це все моє:
Ось цей струмок, який рікою був колись,
I ліс оцей, могутній і сміливий
(на плечах він своїх війну проніс),
Поля, які все знають, пам’ятають
(вони все бачили у ті страшні часи),
I обеліск, що зобов’язує усіх
Схилити голову в мовчанні і печалі.
А вулиці?! Вони такі старі...
Ніхто не знає, скільки їм вже літ.
На пагорбі, у центрі, храм стоїть,
Який давно вже Богом осіянний,
Стоїть і молиться за наші Бовсуни.
А ось і школа – другий дім,
В якому буду я рости.
Садок маленький, туї гостроверхі
I три сосни премудрі біля них.
Нехай Господь усім нам допоможе
Усе це зберегти та ще й примножить
Для поколінь прийдешніх.


О Богородице Свята!

О Богородице Свята!
До Тебе приклонюся,
Ти вся в вінках,
Ти вся в вогнях.
До тебе я молюся,
Щоб Ти надію зберегла
На кращеє майбутнє…

На небесах Ти бачиш все –
Як наш народ страждає,
В своїх гріхах, в своїх словах,
Він тоне й утопає.
Прошу Тебе, допоможи позбутися нещастя!
Дай нових сил, дай віри нам
Перемогти напасті.


Світлана Стецюк. Бовсуни, О Богородице Свята! : вірші / Зустріч 2002 - 2003: літературно-мистецький альманах Житомирщини: вірші, оповідання, малюнки. / Упоряд. : Білоус П.В., Левченко О.Г. – Житомир: бібліотека ЖОО СТМУ “Ліґа АРТІС”, вип.10, 2003. - 106 с. - С.73.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...