четвер, 27 вересня 2018 р.

Ромцьо Здорик. Вірші: "моя голова повна дурниць...", "діти вмирають радісно...", "хтось любить любити...", "сором'язливе сонце...", "я сам я сум...", "сумуєш у місті...", "! у світі є люди...", "в той день коли ти...", "і ти як всі..."

Роман ЗДОРИК

* * *
моя голова повна дурниць
бунтівна аморальна нескорена
всі регочуть
їм смішно
мені спиться
сниться море

* * *
діти вмирають радісно
дійсно
подекуди навіть цікаво
каву пити і мовчки собі дивитись
як помирають діти
у когось хочуть змокнути очі жаль діточок
знаєте
а мені б
на трамвай квиточок

* * *
хтось любить любити
цілунки
побачення
тощо
і я люблю
коли мене люблять

* * *
сором'язливе сонце
взяло п зашарілося
хто не любить тепло
коли на шару

* * *
я сам я сум
в собі несу
рощу росу
крешу красу
плекаю крапель
білий біль
іржа жура
вціляє цвіль
дми дим
затопим позатим
торкань картон
хітон хотінь
мотив утоми
сни весни
і днів безодня
диме дми

* * *
сумуєш у місті
химер імлистих
де небо на тебе
надміру тисне
де речі до речі
занадто сірі
влаштовують шабаш
в твоїй квартирі
а десь поза містом
на великій відстані
волаю навмисне
маріє явись мені

* * *
! у світі є люди
причавлені богом
скалічені болем
уражені криком
засуджені світом
відплакані жовтнем
поховані осудом
в землю байдужжя
? у світі є люди

* * *
в той день коли ти
мене кинула
прийшла самота
тимчасова проте
доволі нудна
як світ
вона хотіла здолати мене
понівечити пам'ять про тебе
та я не дам
ліпше шукатиму іншу
щоб любити кохати
щоб своїм молодечим тілом
мандрувати по її незвіданих
 місцях

я хочу відкрити америку

* * *
і ти як всі
з пороху з пилу
незрозуміла
мене
геніального поета
усіх часів




Ромцьо Здорик. Вірші: "моя голова повна дурниць...", "діти вмирають радісно...", "хтось любить любити...", "сором'язливе сонце...", "я сам я сум...", "сумуєш у місті...", "! у світі є люди...", "в той день коли ти...", "і ти як всі..." / Першість : поетичний збірник / Ред.: Михайло Жайворон. - Житомир : Житомир [видавництво], 2001. - 20 с. - С. 3-5.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...