неділя, 5 січня 2020 р.

Марія Єнжиєвська. Вірші з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #15 (2010)

Марія ЄНЖИЄВСЬКА

***
Хтось каже, що я божевільна.
Для когось така, як усі.
Говорять: така імпульсивна
І злючка, та добра в душі.

Хтось каже, що я нестандартна.
Для інших — занадто проста.
Для когось — нічого не варта.
Для когось — єдина зі ста.

Сховайте, шановні, мірила!
Не прагну похвал й визнання!
Я прагну вершини — «ЛЮДИНА» —
Найвищого в світі звання!

***
Я пробачаю тебе без того,
Щоб говорити сто раз «пробач».
Я відпускаю. Тоді для чого
Себе вмовляю: ну хоч заплач.

Як не заплачеш, то хоч скривися,
А якщо ні, то мовчки піди…
А за вікном замерзло вже листя…
За вікном вже розтали сліди…

Я відпускаю але залишу
На память мрію із наших снів.
Я пробачаю тобі найгірше —
Я пробачаю, що ти любив.

***
Через весь світ кричала внікуди…
А ковдра мовчки всмоктувала сльози.
Годинник цокав, відраховував сліди
Від небуття до вічного «не можна».


Кричала з відчаєм, немовби немовля,
Що позбавляють маминої ласки.
Кричала — як в грозу тремтить земля
Від звуку грому, ніби від поразки.

Кричала з болем, з болем від утрат…
Кричала радісно, немовби божевільна.
І хрипкий звук душі моєї ґрат
Прошепотів: ти вільна… вільна.. вільна.


Марія Єнжиєвська. Вірші
Філео+Логос (Люблю+Слово): Літературний часопис філологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2010 - #15. - 156 с. - С.26.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...