субота, 15 лютого 2020 р.

Людмила Дембіцька. Вірші з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Людмила ДЕМБІЦЬКА

Ідилія

Гарячий подих на щоці
Залишили твої вуста.
Тремтить сльоза. Рука в руці.
Така ідилія проста.

Цю мить надовше б зупинить
Та час світанок наближає.
Рука в руці. Сльоза тремтить
І смуток серце розриває.

Кому потрібне ось таке
Безглузде щастя очманіле:
Примарне, болісне й крихке,
Де я любила, як уміла?

Надовше б зупинить цю мить!
Світанок. Нам прощатись час.
Рука в руці. Сльоза тремтить.
Знов доля розлучає нас…

Доля

Не маю права гніватись на долю:
Сама собі давно її обрала.
Свій спокій на примару щастя
Багато літ тому я проміняла.

Я безнадійно вірила в кохання,
Не тій людині сліпо довіряла.
Чекала дива. Мала три бажання.
Увагу тих, хто любить, проганяла.

Тепер я, друже, маю те, що маю:
Невдалий досвід, сум, самотні ночі,
Своїй подушці сльози довіряю…
І … знаєш — дуже щастя хочу!

Чаклунка

Я недавно чаклункою стала,
Я навчилася сни замовляти,
Бо мені, ні багато ні мало,
Залишається в снах лиш літати.

Уві снах моїх ти зі мною
І ніхто нам не заважає,
Мені дуже добре з тобою,
А прокинусь… тебе немає.

І я знову чекаю ночі,
Ні, не шкода з сонцем прощатись,
Я замовити сон хочу,
Де не будемо ми розлучатись.

Там не буде мобілок, роботи,
Будуть тільки чарівні ночі.
Там я завжди буду дивитись
У твої закохані очі.

Ніч-чаклунка мені допоможе
Руки наші і губи зєднати.
Уві снах своїх завжди зможу
І бажати тебе, і кохати…

Чекання

Памятник Пушкіну… Місце побачень.
Скільки він бачив щасливих людей!
Памятник Пушкіну…Місце пробачень,
Зустрічі рідних коханих очей.
Дуже хотілось побачити очі,
Ті, що так часто бачу у сні,
Я поспішала, чекала до ночі…
Не пощастило зустрітись мені.
Знов за відмову тебе я пробачу,
Думаєш, зміг ти мене розізлити?
Ні, я терпляча. Замерзла. Не плачу.
Легше пробачити, ніж розлюбити!
Буду на зустріч надію плекати,
Знаю, забути мене ти не зможеш.
Мила чаклунка буде чекати,
Поки ти сам її заворожиш.




Людмила Дембіцька. Вірші /
Філео+Логос (Люблю+Слово): Літературно-художній журнал. - 2011 - #16. - 160 с. - С.83-84.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...