четвер, 17 жовтня 2019 р.

Марія Єнжиєвська, Олександр Трохимчук. Проза з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #12 (2009)

Марія ЄНЖИЄВСЬКА 
Олександр ТТРОХИМЧУК

ТОБІ - ЛИСТИ У ВІЧНІСТЬ....
Тобі... Далекій... Коханій... Моїй... Між нами сотні людських поглядів, тисячі думок, мільйони снів. Між нами цілий світ...
Між нами цілий світ. Між нами мовчання, викладене на папері. Мої листи до тебе... Листи у вічність... Скільки було їх, отак написаних посеред ночі соромязливих зізнань?.. Написаних, але гак і не відправлених. Зізнань, на які ти чекала...
Чекала... й писала тобі у відповідь... Я й досі чекаю... Чекаю тієї миті, коли зможу безтурботно сміятися, притулятися до твоїх грудей і слухати, як ти солодко дихаєш...
Обіймати тебе, пірнати у таємничу блакить твоїх очей, дарувати тобі цілий Всесвіт і просто бути поруч.
Мені бракує повітря...
Я задихаюсь у цьому метушливому місті...
Я задихаюсь без тебе...
Я божеволію в тиші...
Я божеволію!..
Ніхто ж таки справді не думав, що всі вокзали мене захочуть везти від тебе з неймовірною швидкістю...
Швидкістю у тисячі кілометрів... Я не можу пояснити чому, але мені здається я тебе втрачаю...
На мить... день... рік... Вічність...
Ми навряд чи зможемо зупинити час, повернути бодай хвилину, аби зрозуміти один одного без слів...
Скоро ранок. Трибунал. Розстріл...
І... Я більше ніколи тебе не побачу.,. .Але ти повинен знати: вдома на тебе чекає вірна кохана, наречена, дружина.. 51 й зараз відчуваю твою присутність. І ти таки завжди будеш поруч.


Марія Єнжиєвська, Олександр Трохимчук. Проза / Філео+Логос (Люблю+Слово): Літературний часопис філологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2009 - #12. - 92 с. - С.76.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Людмила Золотюк, Галина Левченко. Коли «Бридкий» не бридкий (відгук на виставу). Стаття з часопису "Філео+Лоґос" ("Люблю+Слово") #16 (2011)

Коли «Бридкий» не бридкий Коли: 29 грудня 2010 року, о 18:00. Хто вчинив:  Молодіжний театр «1-а студія» . Ролі виконували: Світлана Полі...